Kokoomuksen kuntavaaliohjelma Tampereella

12.4.2021

Kokoomus Tampereella uskoo, että Tampere on paras koti jokaiselle kaupungin asukkaalle. Yhteisen kasvun Tampere rakentuu osaamisesta ja sivistyksestä, toimivista ja laadukkaista palveluista, elinvoiman ylläpidosta ja kehittämisestä, sujuvasta liikkumisesta sekä vastuullisesta taloudenpidosta.

Kuntavaaliohjelman pääteemat kiteytyvät ajatuksiin siitä, että teemme yhdessä tamperelaisesta koulutuksesta maailman parasta. Tampere on tekemisen ja kokemisen kulttuurikaupunki, ja meidän tulee lisätä liikkumisen mahdollisuuksia kaikenikäisille. Tampereella hyvinvoiva henkilöstö tuottaa laadukkaita palveluja, ja sosiaali- ja terveyspalveluissa kaiken keskiössä on nopea hoitoonpääsy. Kattava liikennejärjestelmämme tukee monipuolisesti erilaisia yhteyksiä. Elinvoimainen Tampere on yritysten paras kasvupaikka, eikä ympäristöä ja taloutta tarvitse asettaa vastakkain. Tampereen kaupungin terve talous on kaikkien turva.