Liity jäseneksi

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä viisitoista (15) vuotta täyttänyt henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan sekä puolueen yleiset periaatteet ja jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy jäseneksi.

Yhdistyksen jäsen tai jäseneksi pyrkivä ei saa kuulua muuhun puolueeseen eikä varsinaisena jäsenenä muuhun Kansallinen Kokoomus r.p:n jäsenyhdistykseen.

Jäsenmaksu (57 € / vuosi) on voimassa vuoden maksun eräpäivästä eteenpäin. Jos siis esimerkiksi liityt jäseneksi ja maksat jäsenmaksun syyskuussa, erääntyy seuraava jäsenmaksu vasta vuoden kuluttua syyskuussa.
Sellaiset jäsenet, jotka asuvat samassa taloudessa perusjäsenmaksun maksavan jäsenen kanssa, ovat oikeutettuja maksamaan alennettua jäsenmaksua. Kokoomuksen Nuorten Liiton ja Opiskelijaliitto Tuhatkunnan jäsenet maksavat nuorisojäsenmaksun, joka on 24 € vuodessa.

Puolueella ei ole henkilöjäseniä, vaan jäsenyys toteutuu yleensä paikallisyhdistysten kautta. Liittymällä Tampereen Kokoomus ry:n toimintaan sinulla on mahdollisuus osallistua yhdistystoimintaan ja yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin. Pääset myös halutessasi vaikuttamaan siihen, mitä puolueessa tapahtuu. Yhdistykset lähettävät edustajat puoluekokoukseen.Tarjolla on myös yhteiskunnallisen vaikuttamisen paikkoja sekä piiri- että valtakunnantasolla. Puolueella on myös kunnallisia, maakunnallisia ja valtakunnallisia luottamustehtäviä.

Voit liittyä yhdistykseemme

• lähettämällä meille liittymispyynnön alla olevalla viestillä.

• suoraan Kokoomuksen sivuilla tästä
  • täyttämällä tulostettavan lomakkeen tästä ja postittamalla sen Kokoomuksen jäsenpalveluun, osoite on lomakkeessa.

Muistathan myös päivittää tietosi!