Tampereen Kokoomus ry 90 vuotta 9.10.2009

Yhdistyksen puheenjohtaja Reijo Määttä, Aluejärjestön puheenjohtaja Harri Airaksinen ja eduskunnan puhemies Sauli Niinistö.

Tampereen Kokoomus ry 90 vuotta

Tampereen Kokoomus on toiminut 90 vuotta, juhlaillalliselle Hotelli Tammerissa 9.10.2009 toi valtiovallan tervehdyksen eduskunnan puhemies Sauli Niinistö. Illan menu oli suunniteltu J.K. Paasikiven tapojen mukaan. Tammerin sali oli täynnä, puheet olivat ylentäviä ja kannustavia. Tunnelma oli loistava. Samassa yhteydessä juhlittiin Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön 40-vuotista toimintaa.

Juhlassa myönnettiin yhdistyksen kunniapuheenjohtajuus pormestari Timo P. Niemiselle ja kunniajäsenyys kansanedustaja Kimmo Sasille.

Myös aktiivisille yhdistyksen jäsenille jaettiin harrastus- ja ansiomerkkejä. Vihreän Leijonan saivat Päivi Myllymaa, Reijo Määttä ja Hannele Strömberg, Sinisen Leijonan Tero Kuusisto, Valkoisen Leijonan Marjatta Ahtee, Kaj Hjort, Erkki Kuusela, Erkan Nasib, Marja-Liisa Niemi-Lindell, Lotta Perämaa, Matti Saari ja Jyri Vilpo sekä Kultaisen Leijonan Reijo Hurke ja Eila Tirkkonen.